Monday 25 November 2013

Tredje någonsin till level 40

Jag hade en gång en main, en night elf druid som jag inledde min World of Warcraft-bana med. Jag lyckades ta honom till level 64, men sedan dök The Burning Crusade-expansionen upp, och jag bytte inte bara server utan också fraktion. Min blood elf paladin var min första levelcappade figur någonsin. Och är hittills den enda.

Jag har gjort flera försök med rollspels-/pve-alts men alla har fastnat någonstans mellan level 23 och 35. Tills nu. Min pandaren-monk dingade 40 häromdagen. Liten flicka håller på att bli stor. Just den här månaden firar WoW 9-årsjubileum och alla som loggar in får en pryl som ger en extra skjuts på experience points. Som monk får jag också lite xp-boost genom ett särskilt daily quest för monks och dessutom går det lite snabbare för att jag är med i ett gille. Jag älskar't.

No comments:

Post a Comment