Thursday 11 February 2016

Kataklysmisk frustration

Trots att jag dingat 85 för längesen med min Alliance-paladin så är jag kvar i Vashj'ir. Eller, skulle ha varit det, om det inte vore för det där jäkla questet Defending the Rift. Eftersom jag inte hittade de nagas jag skulle döda på det blå området på kartan drog jag tillbaka till questgivern, men fick ingen hjälp där heller.

Wowhead luskade jag reda på att jag skulle snacka med questgivern ifråga. Det gick inte, fanns ingen pratbubbla att klicka på i talrutan. Läste kommentarerna, och hoppet sjönk. Det här questet var tydligen buggigt från början, och tycks inte någonsin ha blivit lagat ordentligt.

Jag kan alltså inte ens starta questet. Så jag kan inte göra klart alla Vashj'ir-quest. Så jag måste åka till nåt annat ställe och questa. Grrraaaah!!
Det här var i och för sig kul. Strax utanför hemgrottan gick det plötsligt inte att mounta upp på sjöhästen, för tydligen befann jag mig inte under vatten. Hah.

No comments:

Post a Comment